כללי הזהב לבחירת חשמלאי מקצועי

מי הוא חשמלאי מקצועי ומה נדרש ממנו?
יוני 5, 2018
מי צריך חשמלאי בלוד?
יוני 5, 2018
הצג הכל

החשמל נופל בלי סיבה הגיונית, נקודה מסוימת יוצרת קצר ואולי אתם פשוט מריחים ריח מטריד למדי שמגיע מכיוון ארון החשמל שלכם. יש לנו לא מעט סיבות ממש טובות להזמין חשמלאי אבל זה לא אומר שאנחנו תמיד יודעים  מה בדיוק אנחנו צריכים. אז הנה כמה כללי זהב וטיפים שיעזרו לכם לבחור אותו נכון.

 

1 – חשמלאי ברמת גן או בתל אביב?

לפני הכל אנחנו צריכים לערוך כמה סינונים טכניים, ואין ספק שיש חשיבות למיקום הגיאוגרפי. אם אתם צריכים חשמלאי ברמת גן מומלץ שתתמקדו באנשי המקצוע הקרובים אליכם, שהרי המטרה היא לקבל שירות מהיר ואיכותי כשאתם זקוקים לו. חשוב לזכור שהמיקום הגיאוגרפי הוא רק שיקול אחד מתוך שלל נושאים אחרים משמעותיים אפילו יותר, אבל בהחלט כדאי להתמקד בו, לפחות אם לא בא לכם לחכות כמה שעות עד לרגע שבו החשמלאי מבאר שבע יתגבר על הפקקים בדרך למרכז.

 

2 – האם יש לו המלצות?

השאלה הבאה היא, כמובן, שאלת ההמלצות. ההמלצות שתקבלו על חשמלאי ברמת גן, בתל אביב או בכל מקום אחר, הן הוכחה טובה לכך שיש לפניכם איש מקצוע מהשורה הראשונה. הן מעידות על השירות שהוא מעניק, על שביעות הרצון של הלקוחות וגם על הניסיון שלו. כולנו רוצים לקבל שירות מצוין מהטובים ביותר, ומי טוב יותר מאותו  חשמלאי ותיק ועתיר ניסיון?

 

3 – מקצועיות והשכלה

לפני שאתם מזמינים חשמלאי אל תשכחו לוודא שהוא באמת יודע מה הוא עושה. למרבה הפלא (או שלא) יש המון אנשים שיש לכם חוש טכני מפותח מאוד, אבל הם עדיין לא מחזיקים בתעודת חשמלאי. רק מי שעבר הכשרה מתאימה, למד, התנסה וחווה באמת, הוא גם מי שיוכל לטפל בבעיה שעל הפרק. אז אל תמהרו לבחור בבעל מקצוע שאין לכם מושג אם ואיפה למד, גם הוא חשמלאי ברמת גן עם לקוח או שניים שמספרים כמה הוא טוב.

 

4 – אמינות מעל הכל

קשה לדעת מי אמין ומי לא, לפחות מבעוד מועד, אבל יש גם דרכים טובות לבדוק את הנושא. בתור התחלה, חשמלאי מוכשר ומיומן עם המלצות הוא ככל הנראה גורם אמין שאפשר לסמוך עליו, או לפחות כך הרגישו הלקוחות המרוצים שלו. בדקו מראש גם מה מחיר הביקור ונסו להבין האם מדובר בסכום סביר או לא. חשמלאי שידרוש סכום נמוך מאוד עשוי דווקא להרתיע משום שעל הביקור המוזל הוא “יכפר” כשימצא תקלה מורכבת ויקרה (גם אם היא לא באמת קיימת). מנגד, חשמלאי יקר מאוד שיבקש תשלום מופרך רק על עצם הביקור שלו, הוא לא בהכרח זה שיודע טוב יותר. האמת נמצאת אי שם באמצע, ואמינות היא מילת המפתח. הצוות של Leon Electric מתחייב לאמינות ולשירות מקצועי באמת, ללא פשרות.

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות