משפצים את הבית? ככה תחליפו תשתיות בצורה נכונה!

מי הוא חשמלאי מעשי ומה הוא עושה?
אוקטובר 9, 2018
עבודות חשמל- מחירים וטיפים חשובים
אוקטובר 25, 2021
הצג הכל

חושבים על שיפוץ דירה? רוצים לחיות במבנה תקין ונעים? אם אתם משפצים את הבית, כדאי שתשימו לב לכמה דגשים הנוגעים להחלפת תשתיות.

שיפוץ דירה בית או כל מבנה אחר, תורם מאד לחידוש הבית, לעיצוב מחדש, כמו גם לחיים ומגורים בתוך מבנה תקין ונוח. כיום, רבים מבצעים שיפוץ דירה, גם כדי להעלות את ערכו של הנכס וגם כדי להעלות את איכות החיים במקום, בזמן שהחלפת תשתיות היא חלק בלתי נפרד מתהליכי השיפוצים.

מתי צריך להחליף תשתיות?

בכל הנוגע לצורך בהחלפת מסוג זה, חשוב לדעת כי מבנים ישנים שנבנו בתחילת שנות ה 70 וה 80 ידרשו בדרך כלל החלפת תשתיות מים, חשמל ותקשורת וזאת כדי שהמבנה יפעל בצורה תקינה.

צנרות המים, כבלי החשמל, כבלי התקשורת ושאר כבלים וחווטים – כולם דורשים החלפה או תיקון, בעוד שמרבית בעלי הדירות והבתים מעוניינים להתקין מערכות חשמל, מים ותקשורת חכמות ומתקדמות, כמו גם להפוך את המבנה לבית חכם.

אז כיצד מחליפים תשתיות בדירה?

אם החלטתם שבמהלך השיפוצים תחליפו גם תשתיות: רצוי בתחילה לבצע סקירה של המערכות בבית וזאת על ידי חשמלאי מנוסה. החשמלאי ידע לזהות תקלות בתשתיות החשמל, כמו גם שאינסטלטור ידע לבצע צילום התשתיות במצלמה תרמית – מה שיעזור להבין כיצד נראים הצינורות והחיבורים שהנחו במבנה בזמן שהוא נבנה ובכלל: להבין מה מצבם.

שימוש בקידוח בטון

קידוח בטון היא אחת הפעולות שננקטות בעת שיפוצים ונעשות באמצעות חברות שיפוצים בשיתוף פעולה עם חשמלאי מומחה שאר בעלי מקצוע. במידה והוחלט כי מבצעים החלפת תשתיות, אנשי המקצוע המומחים יקדחו בבטון ולאחר הקידוח יניחו צנרת, חוטי חשמל חיבורים, מרזבים, קווי תקשורת וכל מה שדרוש על מנת לחדש את המבנה ולהפוך אותו לתקין ושימושי.

כיצד בוחרים במומחים בתחום?

כדי לשפץ את הדירה בצורה נאותה, יש לבחור קבלן שיפוצים טוב וכזה שיכנס באתר הבנייה את כלל בעלי המקצוע להם את זקוקים כגון: אינסטלטור, חשמלאי, קבלן אלומיניום, קבלן תשתיות ועוד. באמצעות שיתוף פעולה של כל בעלי המקצוע – תוכלו ליהנות ממבנה תקין, משופץ ומעוצב.

 

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות