האם אתם באמת חייבים חשמלאי?

חשמלאי מעשי – מי הוא ומתי הוא חיוני?
מרץ 11, 2018
מי הוא חשמלאי מקצועי ומה נדרש ממנו?
יוני 5, 2018
הצג הכל

רובנו אוהבים להרגיש שאנחנו יעילים, שיש לנו חוש טכני ברמה כזו או אחרת ושאנחנו יכולים לטפל בכל בעיה לבד. יש המון מקרים שבהם אנחנו גם מוכיחים שצדקנו, ולצדם מצבים שבהם נודה שאנחנו אולי יצירתיים וטכניים – אבל עדיין עדיף לחסוך זמן ולהזמין בעל מקצוע. יש גם מצבים שבהם מומלץ להימנע מניסויים שעשויים להוביל לנזקים משמעותיים יותר, בעיקר כשמדובר בתקלות חשמל. אז מתי חשוב להזמין חשמלאי ומתי אפשר לנסות ולטפל בבעיה לגמרי לבד?

 

ריח שרוף מארון החשמל – מחייב חשמלאי?

התשובה במקרה הזה היא כן, ואין על כך עוררין. אם אתם מריחים ריח מטריד מכיוון ארון החשמל שלכם וגם אם במקום הניחוחות אתם מסתפקים בצלילים כאלה ואחרים, בהחלט מומלץ להוריד את המתג ולהזמין חשמלאי. זמזום שמגיע מכיוון הארון עשוי להצביע על תקלה או שחיקה של הסליל המכני, ובמקרים חמורים אף יותר מדובר במגעים רופפים, שהם כמובן מסוכנים אף יותר. הריח השרוף עלול אף הוא להעיד על קיומה של תקלה משמעותית, כזו שתוביל לדליקה. אם נדמה לכם שהכישורים הטכניים שלכם מספיקים כאן, חשוב לזכור שמגע לא מקצועי וזהיר בארון החשמל עלול להוביל להתחשמלות, וזו בוודאי תוצאה לא רצויה.

 

התחשמלות ממגע עם שקע חשמלי

אם חיברתם מכשיר חשמלי לשקע, פעולה שגרתית שכולנו מבצעים מדי יום (ולפעמים גם כמה פעמים ביום), אתם לא אמורים להתחשמל. אם הרגשתם בכל זאת תחושת התחשמלות, נמלול או עקצוץ כלשהו, ייתכן שזהו תמרור אזהרה חשוב. זה בדיוק הזמן להזעיק חשמלאי שיבחן את השקע כדי לזהות את הבעיה ולטפל בה. יש כמה הסברים אפשריים למצב הזה, מתקלה בממסר ועד למערכת הארקה לא תקינה. הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר לזהות תקלות מהסוג הזה היא באמצעות בעל מקצוע מנוסה.

 

טיפ חשוב לפני שמזמינים חשמלאי

בין אם מדובר בריח שרוף שבוקע מארון החשמל, שקע שעושה צרות או מצב שבו חדרו מים אל הארון, חשמלאי הוא ללא ספק האדם הנכון לסייע לכם. עם הניסיון הידע שלו הוא יידע לאבחן את הבעיה ולהציע פתרון. אם כן, כשאתם מזמינים חשמלאי ודאו שהוא בעל הכשרה מתאימה וגם שיש לו שפע של ניסיון בטיפול בתקלות מהסוג הזה. עם ארבעים שנות ניסיון בתחום, חברת Leo Electric תסייע לכם להחזיר את המצב לשגרה ולישון הרבה יותר בלילה, בידיעה שכל מערכות החשמל בבית תקינות ובטוחות.

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות